PRATİK GÖZ MAKYAJI NASIL YAPILIR?

Pratik göz makyajı nasıl yapılır? Buyurun cevapları:

Büyüleyici bakışlar elde etmek için sadece birkaç dakikanızı alacak bu 3 kolay göz makyajını deneyebilirsiniz.

1) Bir Dakikanızı Alacak Olan Göz Işıltısı
Partiye hazır olmak demek ağır ve koyu tonda makyaj demek değildir diyor New York makyaj sanatçısı Rebecca Restrepo.
Adım 1: Göz kapaklarınızın üzerini pırıltılı boz kahverengi krem ile gölge vererek hatları yumuşatın.
Adım 2: İnci beyazı veya gümüş renk ile iç köşelere gölge verin. İki kat maskara ile tamamlayın.

2) Üç Dakika Derinlemesine Gözler
Gözlerin daha anlam kazanmasını sağlamak için eye-liner kullanmalısınız. Eye-liner sürebilmek için bir cerrah eline gerek yoktur. Yalnızca serçe parmağınızı yanağınıza koyarak oradan destek almanız ve birkaç deneme yapmanız yeterli olacaktır.
Adım 1:  Bir soluk nötr gölge ile göz kapaklarınızı aydınlatın. İnce uçlu bir jel fırça ya da sıvı kalem kullanın.
Adım 2: Gözünüzün dış köşesi için aplikatör kullanın. Bir kat daha mascara kullanın.

3) Dört Dakikada Buğulu Gözler
Klasik bir akşam için; geleneksel koyu Kohls’dan vazgeçmek daha iyi olacaktır. Bunun yerine, bir yumuşak nötr gölge kullanın. Makyaj sanatçısı Rebecca Restrepo diyor ki; ”Pewter, herkesin kullanabileceği bir renktir.”. Ayrıca; ”Bu zengin ve zarif görünüyor.” diye de ekliyor.
Adım 1: Toz far uygulamak için, kirpik çizgisinden yukarıda bir fırça kullanın. Yumuşatmak için parmak ile kenarları iyice karıştırın.

Kaynak: Real Simple




0 yorum to “PRATİK GÖZ MAKYAJI NASIL YAPILIR?”

Yorum Gönder