SAÇ MAŞASI YAPMANIN PÜF NOKTALARI

                        
                                     
                           
                                 SAÇ  MAŞASI YAPMANIN PÜF NOKTALARI


     Evet hanımlar hepimiz evde saçlarımızı şekillendirmek için çok uğraşırız.Kimimiz adeta bir uzman eli değmiş gibi  bukleler yaparız ama bazılarımızın ki ya hemen akıp gider yada kabar kabar acayip bir şey olur. İlk zamanlar bende hiç beceremiyordum ama zamanla elim alışınca püf noktaları bulunca çok doğal bukleler elde etmeye başladım. Bildiklerimi sizlerle  paylaşmak istedim

    ^İlk kural saçlarınız ıslak olmayacak ıslak saç asla maşa tutmaz. Saçlarınız tamamen kuru olmalı.

    ^Temiz saça maşa fazla dayanmıyor,çabuk akabiliyor.
    
    ^Maşanın seramik olmasına özen gösrerin.

    ^Maşa yapmadan önce koruyucu sprey kullanın.
   
     ^Isı ayarını saç tipinize göre ayarlayın eğer saçlarınız ince ise çok ısıtmayın saçlarınız çok kırılır ve hatta yanabilir.(benim maşam 230 dereceye kadar ısınabiliyor ama ben 190 derecede çok güzel bukleler yapabiliyorum)

    ^Saçınızı önce ikiye ayırın. Daha sonra ayırdığınız her bir parçayı yarısı altta yarısı üstte olacak şekilde tekrar ikiye ayırıp toka ile tutturun.

   ^Maşa yapmaya alt parçalardan başlayın.

   ^Çok kalın ve çok ince tutamlar almayın.
   
    ^Tutamları maşanın üzerinde geniş biçimde sarın eğer tutamları açmazsanız bukleler düzgün durmaz.

  ^MUTLAKA maşanın ucu aşağıya bakmalı adı üstünde su dalgası musluktan akar gibi maşa aşağıya bakacak.

  ^Eğer buklelerinizin dağılmasını istiyorsanız başanızı öne atıp saçlarınızı sallayın yada ellerinizi buklelerin arasında gezdirin ama bu işlemi saçlarunız sıcakken yapmayın bukleler akabilir!!!


Evet elimden geldiğince bildiklerimi anlattım. görüş,öneri ve yorumlarınızı bekliyorum...

    
   
                                   

0 yorum to “SAÇ MAŞASI YAPMANIN PÜF NOKTALARI”

Yorum Gönder